Dzień Języków Obcych w ZSP1

Dzień Języków Obcych w „Szczepaniku” pod honorowym patronatem Prezydenta Miasta Krosna, Pana Piotra Przytockiego i we współpracy z Państwową Wyższą Szkołą Zawodową im. Stanisława Pigonia w Krośnie

Imprezę organizujemy we współpracy z Zakładem Filologii Angielskiej PWSZ w Krośnie i pod patronatem Prezydenta Miasta Krosna, Pana Piotra Przytockiego. W programie przewidzieliśmy wystawy, występy artystyczne, konkursy, gry i zabawy językowe dla uczniów.

Czytaj więcej...

"Przedsiębiorczość w praktyce V"

Serdecznie zapraszamy wszystkie szkoły ponadpodstawowe z woj. podkarpackiego do udziału w piątej edycji projektu
"Przedsiębiorczośćw praktyce”.

Projekt jest realizowany dzięki wsparciu finansowemu
Programu Edukacji Ekonomicznej Narodowego Banku Polskiego.

Zobacz więcej

Wyjazdy zagraniczne

Projekt dotyczy wielu aspektów funkcjonowania krajów europejskich (Francja, Niemcy, Polska, Rumunia, Węgry) w obszarze historycznym, kulturalno-naukowym, ekonomicznym i społecznym.

Czytaj więcej
camera slider joomla

Filmy o szkole

Wiarygodna szkoła

Współpraca:



Aktualne projekty

Anonimowa skrzynka na sygnały

Szukaj

27 listopada 2019r. uczniowie klasy II TE w ramach przedmiotu działalność przedsiębiorstwa odbyli wycieczkę zawodową do Galerii VIVO w Krośnie.

Temat wycieczki, to: Kreowanie przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstwa za pomocą marki.

Uczniowie nauczyli się odróżniać firmy handlowe, które kształtują szczególnie bliskie relacje z klientami poprzez wykorzystanie marki, tzn. znaku, symbolu, wzoru, koloru lub kombinacji tych elementów. Ma to na celu wyróżnienie produktów. Zbudowana przez przedsiębiorstwo marka jest czymś więcej niż zewnętrznym oznaczeniem, gdyż wiąże się z pozytywnym skojarzeniem, niesie wiele wartości,  za które nabywcy decydują się zapłacić wyższą cenę. Stosowanie marek upraszcza klientom zbieranie informacji o wyrobach, ułatwia podejmowanie decyzji o zakupie. Subiektywnie postrzegana jakość i wartość marki zwiększa zadowolenie z produktu, co pozwala firmie na stosowanie wyższych cen i w konsekwencji może prowadzić do przewagi konkurencyjnej.

Uczniowie pozytywnie wyrażają się o znanych markach, które niekiedy mają długie tradycje. W ich odczuciu marka redukuje ryzyko finansowe związane z zakupem oraz wartością użyteczną produktu. Ma również znaczenie psychologiczne, ponieważ wiąże się ze społeczną akceptacją oraz dopasowaniem marki do jej użytkownika.

W czasie wycieczki, w miłej atmosferze i radosnym nastroju, uczniowie mogli już podziwiać piękne ozdoby świąteczne.

Opracowanie: Zofia Romańska

Galeria zdjęć

facebook_page_plugin