Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 1 im. Jana Szczepanika w Krośnie
ogłasza nabór do projektu
„Po doświadczenie na europejski rynek pracy!”
realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój (PO WER) współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego. Projekt będzie realizowany od 1.09.2016 do 30.06.2018 roku. Na realizację projektu szkoła otrzymała dofinansowanie wynoszące 746431,32 zł. Głównym celem projektu jest zorganizowanie 4-tygodniowych zagranicznych praktyk zawodowych dla 72 uczniów klas drugich i trzecich uczących się w zawodach: technik ekonomista, technik handlowiec i technik obsługi turystycznej. Projekt został przygotowany we współpracy z partnerami zagranicznymi: VITALIS BetreuungsgesellschaftfürModellprojektembH w Schkeuditz w Niemczech – dla uczniów w zawodach technik ekonomista i technik handlowiec oraz Strednáodbornáškolapodnikania w Prešovie na Słowacji – dla uczniów w zawodzie technik obsługi turystycznej.
Praktyki zawodowe będą realizowane według następującego harmonogramu:
- 28.05.2017 r. – 24.06.2017 r. – 10 uczniów w zawodzie technik ekonomista i 8 uczniów w zawodzie technik handlowiec (Niemcy)
- 21.05.2017 r. – 17 06.2017 r. – 9 uczniów w zawodzie technik obsługi turystycznej (Słowacja)
- 1.10.2017 r. – 28.10.2017 r. – 10 uczniów w zawodzie technik ekonomista i 8 uczniów w zawodzie technik handlowiec (Niemcy)
- 25.02.2018 r. – 24.03.2018 r. – 10 uczniów w zawodzie technik ekonomista i 8 uczniów w zawodzie technik handlowiec (Niemcy)
- 20.05.2018 r. – 16. 06.2018 r. – 9 uczniów w zawodzie technik obsługi turystycznej (Słowacja)
Rekrutacja do Projektu przebiegać będzie zgodnie z zasadami określonymi w REGULAMINIE REKRUTACJI UCZESTNIKÓW PROJEKTU. Obecnie ogłaszamy nabór dla uczestników praktyk zawodowych organizowanych w terminach wymienionych w punktach 1, 2 i 3 powyższego harmonogramu. Nabór dla terminu 4 przewidujemy prowadzić w maju i czerwcu 2017 roku, a dla terminu 5 - we wrześniu i październiku 2017 roku.
Rekrutacja na praktyki w terminach 1,2 i 3 będzie prowadzona według następującego harmonogramu:
- Akcja informacyjna:
- informacje o naborze zostaną przekazane przez zespół projektowy uczniom klas: 3 TE, 3 TH, 3 TT,
2 TE, 2 TH podczas lekcji wychowawczych – listopad 2016 roku
- informacje o naborze zostaną przekazane przez zespół projektowy rodzicom uczniów w/w klas – do 6 grudnia 2016 roku
- wszelkie informacje oraz REGULAMIN REKRUTACJI UCZESTNIKÓW PROJEKTU i niezbędne wzory dokumentów dostępne są na stronie internetowej szkoły: zsp1.fc.pl
- Wypełnianie Formularzy zgłoszeniowych (wzór - Załącznik nr 1 do Regulaminu Rekrutacji Uczestników Projektu do pobrania w sekretariacie szkoły lub ze strony internetowej szkoły)przez uczennice/uczniów chcące/cych wziąć udział w Projekcie i złożenie ich w sekretariacie ZSP1, najpóźniej do 15 grudnia 2016 roku
- Weryfikacja i zatwierdzenie złożonych Formularzy zgłoszeniowych pod kątem poprawności formalnej oraz merytorycznej – do 20 grudnia 2016 roku
- Ogłoszenie list podstawowych i list rezerwowych dla poszczególnych mobilności – 22 grudnia 2016 roku
- Podpisanie umów z uczestnikami Projektu i zebranie od uczestników Oświadczeń uczestnictwa
w Projekcie