Współpraca:

Szukaj

W dniach 13 – 15.09.2017r. grupa młodzieży z naszej szkoły uczestniczyła w 3 dniowej wycieczce turystyczno - krajoznawczej. Wycieczka dofinansowana była przez szkołę i stanowiła nagrodę za wzorową frekwencje na zajęciach pozalekcyjnych oraz reprezentowanie „Szczepanika” w zawodach sportowych.

W pierwszym dniu grupa miała możliwość podziwiania atrakcji turystycznych Pienińskiego Parku Narodowego. Weszliśmy na punkty widokowe na Trzech Koronach i Sokolicy, skąd mieliśmy możliwość oglądania przepięknej panoramy Tatr, Czerwonego Klasztoru na Słowacji oraz przełomu Dunajca. Po zejściu ze szlaku przepłynęliśmy Dunajec i zwiedzaliśmy Szczawnicę, w której zjedliśmy zasłużony obiad. Wieczorem dotarliśmy do Murzasihle, gdzie w pensjonacie „Halny”, w komfortowych warunkach mieszkaniowych mogliśmy wypocząć po bardzo aktywnym dniu.

Nazajutrz po obfitym śniadaniu pojechaliśmy na Łysą Polanę, z której zaczęliśmy kolejny dzień wędrówki górskiej. Tym razem naszym celem była Dolina Pięciu Stawów Polskich i Morskie Oko w Tatrzańskim Parku Narodowym. Podczas wędrówki podziwialiśmy Siklawę, największy wodospad w Polsce oraz grań Orlej Perci, która tego dnia była pięknie widoczna ze szczytu Świstówki Roztockiej. Z góry również widać było w całej okazałości Dolinę Pięciu Stawów Polskich. Gdy schodziliśmy do schroniska przy Morskim Oku, w oddali mogliśmy podziwiać Rysy, najwyżej położony punkt Polski (2499 m n.p.m.). Pogodę mieliśmy idealną, więc dla takiej sprawnej grupy pokonanie 21 kilometrów nie stanowiło żadnego problemu. Wieczorem przy pieczeniu kiełbasek w miłej atmosferze relaksowaliśmy się po całodziennej wędrówce.

W ostatnim dniu zwiedzaliśmy „zimową stolice Tart” czyli Zakopane i robiliśmy tradycyjne zakupy pamiątek na Krupówkach. W godzinach wieczornych szczęśliwie dotarliśmy do Krosna.

Wycieczkę zorganizowali nauczyciele wychowania fizycznego Rafał Kustroń oraz Paweł Guzik.

Galeria zdjęć

facebook_page_plugin

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej „Polityce Cookies”/”Polityce Prywatności.

Wyrażam zgodę na pliki cookie