Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 1 im. Jana Szczepanika w Krośnie

ogłasza nabór do projektu

„Po doświadczenie na europejski rynek pracy!”

realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój (PO WER) współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego. Projekt będzie realizowany od 1.09.2016 do 30.06.2018 roku. Na realizację projektu szkoła otrzymała dofinansowanie wynoszące 746431,32 zł. Głównym celem projektu jest zorganizowanie 4-tygodniowych zagranicznych praktyk zawodowych dla 72 uczniów klas drugich i trzecich uczących się w zawodach: technik ekonomista, technik handlowiec i technik obsługi turystycznej. Projekt został przygotowany we współpracy z partnerami zagranicznymi: VITALIS BetreuungsgesellschaftfürModellprojektembH w Schkeuditz w Niemczech – dla uczniów w zawodach technik ekonomista i technik handlowiec oraz Strednáodbornáškolapodnikania w Prešovie na Słowacji – dla uczniów w zawodzie technik obsługi turystycznej.

 

Praktyki zawodowe będą realizowane według następującego harmonogramu:

  1. 28.05.2017 r.  – 24.06.2017 r. – 10 uczniów w zawodzie technik ekonomista i 8 uczniów w zawodzie technik handlowiec (Niemcy)
  2. 21.05.2017 r.  – 17 06.2017 r. – 9 uczniów w zawodzie technik obsługi turystycznej (Słowacja)
  3. 1.10.2017 r.  – 28.10.2017 r. – 10 uczniów w zawodzie technik ekonomista i 8 uczniów w zawodzie technik handlowiec (Niemcy)
  4. 25.02.2018 r.  – 24.03.2018 r. – 10 uczniów w zawodzie technik ekonomista i 8 uczniów w zawodzie technik handlowiec (Niemcy)
  5. 20.05.2018 r.  – 16. 06.2018 r. – 9 uczniów w zawodzie technik obsługi turystycznej (Słowacja)

 

Rekrutacja do Projektu przebiegać będzie zgodnie z zasadami określonymi w REGULAMINIE REKRUTACJI UCZESTNIKÓW PROJEKTU. Obecnie ogłaszamy nabór dla uczestników praktyk zawodowych organizowanych w terminach wymienionych w punktach 1, 2 i 3 powyższego harmonogramu. Nabór dla terminu 4 przewidujemy prowadzić w maju i czerwcu 2017 roku, a dla terminu 5 - we wrześniu i październiku 2017 roku.

Rekrutacja na praktyki w terminach 1,2 i 3 będzie prowadzona według następującego harmonogramu:

  1. Akcja informacyjna:
    1. informacje o naborze zostaną przekazane przez zespół projektowy uczniom klas: 3 TE, 3 TH, 3 TT,
      2 TE, 2 TH podczas lekcji wychowawczych – listopad 2016 roku
    2. informacje o naborze zostaną przekazane przez zespół projektowy rodzicom uczniów w/w klas – do 6 grudnia 2016 roku
    3. wszelkie informacje oraz REGULAMIN REKRUTACJI UCZESTNIKÓW PROJEKTU i niezbędne wzory dokumentów dostępne są na stronie internetowej szkoły: zsp1.fc.pl
    4. Wypełnianie Formularzy zgłoszeniowych (wzór - Załącznik nr 1 do Regulaminu Rekrutacji Uczestników Projektu do pobrania w sekretariacie szkoły lub ze strony internetowej szkoły)przez uczennice/uczniów chcące/cych wziąć udział w Projekcie i złożenie ich w sekretariacie ZSP1, najpóźniej do 15 grudnia 2016 roku
    5. Weryfikacja i zatwierdzenie złożonych Formularzy zgłoszeniowych pod kątem poprawności formalnej oraz merytorycznej – do 20 grudnia 2016 roku
    6. Ogłoszenie list podstawowych i list rezerwowych dla poszczególnych mobilności 22 grudnia 2016 roku
    7. Podpisanie umów z uczestnikami Projektu i zebranie od uczestników Oświadczeń uczestnictwa
      w Projekcie
facebook_page_plugin

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej „Polityce Cookies”/”Polityce Prywatności.

Wyrażam zgodę na pliki cookie
EU Cookie Directive plugin by www.channeldigital.co.uk